Filharmonia Opolska
73. Sezon Artystyczny
2024/2025
BIP Wersja dla słabowidzących
Repertuar
luty 2024
poniedziałek
wtorek
środa
czwartek
piątek
sobota
niedziela
po
wt
śr
cz
pt
so
ni
29
31
1
5
6
7
8
12
13
19
21
22
26
28
29
1
2
3
Spotkania muzyczne
30.01.2024    
09:00 - 10:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Spotkania muzyczne
30.01.2024    
11:00 - 12:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Otwarta Próba Generalna / BRAK WOLNYCH MIEJSC
Serdecznie zapraszamy uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych na spotkania z zaproszonymi przez nas dyrygentami, solistami, a także muzykami Filharmonii Opolskiej! Piątkowe poranki w Filharmonii Opolskiej [...]
Symfoniczne potpourri
02.02.2024    
19:00 - 21:00
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Paweł Jabłczyński – kontrabas Jakub Chrenowicz – dyrygent W programie: Jacques Offenbach (arr. Karl Binder) – Uwertura do operetki Orfeusz w piekle [...]
Jazz w wolnej chwili – Ewa Środoń Quartet
03.02.2024    
19:00 - 20:30
Ewa Środoń-Prokulewicz – wokal Jan Kusek – instrumenty klawiszowe Krzysztof Augustyniak – kontrabas Piotr Przewoźniak – perkusja W programie: autorskie utwory Ewy Środoń-Prokulewicz oraz mniej [...]
Organy w samo południe
04.02.2024    
12:00 - 13:30
Jakub Pankowiak – organy W programie: Jan Sebastian Bach – Passacaglia c-moll BWV 582 Joseph Rheinberger – Passacaglia z VIII Sonaty organowej e-moll op. 132 Max Reger – Introdukcja [...]
Spotkania muzyczne
06.02.2024    
09:00 - 10:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Spotkania muzyczne
06.02.2024    
11:00 - 12:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Typowy koncert [...]
Walentynkowy Koncert Muzyki Filmowej
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Chór Filharmonii Opolskiej Tadeusz Eckert – przygotowanie chóru Barbara Kurdej-Szatan – wokal Rafał Szatan – wokal Przemysław Neumann – dyrygent Magdalena Miśka-Jackowska [...]
Spotkania muzyczne
20.02.2024    
09:00 - 10:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Spotkania muzyczne
20.02.2024    
11:00 - 12:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Ostinato – to znaczy wytrwały
23.02.2024    
19:00 - 20:30
Anna Trefon – skrzypce Marcin Guz – fortepian W programie: Christian Sinding – Cantus doloris op. 78 (10') Tivadar Nachéz – Passacaglia na temat G. [...]
Projekt Volodia – Piosenki ulicy
24.02.2024    
19:00 - 20:30
Janusz Kasprowicz – wokal, gitara basowa Bogdan Bińczak – vinofon, akordeon, instrumenty perkusyjne, melodyka, wokal Robert Gawron – banjo, ukulele, gitara klasyczna Tomasz Burzyński – [...]
Z książką na pulpicie
Anna Janeczko - skrzypce Agata Janeczko - harfa Zuzanna Siekierska - flet Łukasz Mandola - fortepian czytają: Łukasz Mandola, Ewelina Szendzielorz, Katarzyna Wybraniec-Pieniążek Ptasi muzykanci [...]
Spotkania muzyczne
27.02.2024    
09:00 - 10:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Spotkania muzyczne
27.02.2024    
11:00 - 12:30
Filharmonia to wyjątkowa instytucja. Gdzie ucho przyłożysz tam gra. A co dokładnie? Zapraszamy na lekcję lub audycję muzyczną w Sali kameralnej Filharmonii Opolskiej. Zajęcia urozmaicone [...]
Otwarta Próba Generalna / BRAK WOLNYCH MIEJSC
Serdecznie zapraszamy uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych na spotkania z zaproszonymi przez nas dyrygentami, solistami, a także muzykami Filharmonii Opolskiej! Piątkowe poranki w Filharmonii Opolskiej [...]
Muzyka nieśmiertelna
01.03.2024    
19:00 - 21:00
Orkiestra Filharmonii Opolskiej Jakub Jakowicz – skrzypce Jakub Montewka – dyrygent W programie: Claude Debussy – Preludium do Popołudnia fauna (10’) Karol Szymanowski – I [...]
Maciej Tubis – Komeda: Reflections
02.03.2024    
19:00 - 21:00
Maciej Tubis – fortepian W programie: utwory z autorskiej płyty Macieja Tubisa pt. Komeda: Reflections.   Sobotnia rutyna? A gdyby rutynę w niepamięć wysłały bezkreśnie [...]
Organy w samo południe
03.03.2024    
12:00 - 13:30
Jaroslav Tůma – organy W programie: Leoš Janáček – Adagio z Mszy głagolicy (Solo organowe) Bohuslav Martinů – Sonata na klawesyn (transkrypcja organowa J. Tůma) Anonim (XVIII wiek) – [...]
28 września 2024, sobota | 19:00
Krzysztof Kiljański – Swing Time
Największe przeboje Franka Sinatry

Strefa I – 80 zł
Strefa II – 60 zł

Krzysztof Kiljański – śpiew
Henryk Miśkiewicz – saksofon altowy
Robert Majewski – trąbka, flugelhorn
Paweł Perliński – fortepian
Andrzej Łukasik – kontrabas
Marcin Jahr – perkusja

W programie:
Krzysztof Kiliański w największych przebojach Franka Sinatry.

 

Na scenie w towarzystwie najlepszych polskich muzyków jazzowych wystąpi w repertuarze Mistrza – Franka Sinatry, niezwykły wokalista – Krzysztof Kiljański!

Połączenie barwy głosu Kiljańskiego i repertuaru Sinatry przywodzi na myśl jesienny spacer po rozświetlonych ciepłymi promieni słońca alejach parku, otulonego szalem utkanym z koron drzew zabarwionych najcieplejszą z feerii barw. Artysta zaprezentuje utwory Franka Sinatry w najnowszych aranżacjach stworzonych przez czołowych polskich aranżerów Henryka Miśkiewicza, Roberta Majewskiego i Pawła Perlińskiego.

I chociaż Mistrza już od dawna z nami nie ma, to jego nienaganna aparycja, pewny wzrok i uwodzicielsko swingujący głos, za sprawą Krzysztofa Kiljańskiego odnajdziemy na scenie Filharmonii Opolskiej!

 

Krzysztof Kiljański – wokalista, kompozytor i autor tekstów. Zadebiutował w połowie lat ’80, na przestrzeni których głównie związany był z piosenką autorską oraz studencką. Na profesjonalnej scenie pojawia się w roku 1990 i od tego momentu jego życie artystyczne nabiera rozpędu.

W 2005 roku wydaje płytę In The Room, która stała się sukcesem nagrodzonym Platynową Płytą. To właśnie z płyty In The Room doskonale znany jest nam utwór Prócz Ciebie Nic nagrany w duecie z Kayah. Rok 2005 to szczególny rok, nie tylko za sprawą świetnej płyty, ale także nagród jakie popłynęły w kierunku Krzysztofa, który został laureatem Nagrody Muzycznej Fryderyk w kategorii Wokalista Roku 2005, a utwór Prócz Ciebie Nic Utworem Roku, 42 KFPP to Superjedynka w kategorii Przebój Roku.

Artysta na stałe wpisawszy się w panteon Artystów polskich, koncertuje zarówno na polskich i europejskich, a także światowych scenach – jak chociażby … na Tajwanie.

Od dawna współpracuje z Big Bandami wyznaczając nowe granice jazzu i w tej kategorii jest także laureatem wielu nagród i wyróżnień, jak choćby Międzynarodowe Spotkania Wokalistów Jazzowych w Zamościu, Festiwal Jazzu Tradycyjnego “Złota Tarka” w Iławie i wielu, wielu innych.

Ma na koncie współpracę z wybitnymi postaciami polskiej sceny jazzowej i popowej. Obecnie oprócz działalności koncertowej pracuje nad nową płytą.

Henryk Miśkiewicz – multiinstrumentalista, kompozytor, aranżer, lider zespołów. Jest jednym z najbardziej utytułowanych polskich muzyków jazzowych. Wielokrotny zwycięzca Jazz Top magazynu Jazz Forum w kategorii klarnetu i saksofonu altowego, a także w czołówce w kategorii saksofonu sopranowego. Zdobywca trzech Fryderyków: Fryderyk 2013 w kategorii Jazzowy Artysta Roku, Fryderyk 2004 w kategorii Jazzowy Muzyk Roku, Fryderyk 2004 w kategorii Jazzowy Album Roku „Lyrics”. Wszystkie jego płyty nominowane były do Nagrody Muzycznej Fryderyk. On sam został nagrodzony za całokształt pracy muzycznej prestiżowymi nagrodami Mateusza – nagroda Programu III Polskiego Radia oraz Oskarem Jazzowym – nagroda Stowarzyszenia Łódzkich Melomanów. Koncertował na wielu festiwalach w Europie m.in. Pori Jazz Festiwal (Finlandia), Umbria Jazz Festiwal (Włochy), wielokrotnie na Jazz Jamboree. Występował z amerykańskim saksofonistą Joe Lovano, Orkiestrą Paula Kuhna, Patem Methenym (w projekcie Anny Marii Jopek), Davidem Murrayem oraz czołówką polskich muzyków jazzowych.

Robert Majewski – czołowy polski trębacz jazzowy, pochodzi z muzycznej rodziny (ojciec Henryk – wybitny trębacz jazzowy, brat Wojciech – znakomity pianista jazzowy). W 1987 r. ukończył studia na Akademii Muzycznej w Warszawie. Od 1982 roku współpracował z Janem “Ptaszynem” Wróblewskim w jego sekstecie. W latach 1986-1990 solista Big-Bandu Studio S-1 Polskiego Radia pod dyrekcją Andrzeja Trzaskowskiego. Laureat wielu konkursów w kraju i za granicą m.in: Jazz Juniors w Krakowie, tytuł Europejskiego Artysty Roku w Leverkusen (1985, 1992), finalista Światowego Konkursu Trębaczy im. Louisa Armstronga w Waszyngtonie (1990), tytuł Muzyka Roku 1990 przyznany przez redakcję III Programu Polskiego Radia. Zagrał główną rolę w filmie Andrzeja Jakimowskiego Pogłos nagrodzonym na festiwalu Jazz Film Saloon 1991 w Warszawie. Koncertował i nagrywał z wieloma wybitnymi muzykami z kraju i z zagranicy takimi jak: Bobo Stenson, Palle Danielsson, Joey Baron, Clark Terry, Roy Hargrove, Nicholas Payton, Garry Bartz, Jan „Ptaszyn” Wróblewski, Zbigniew Namysłowski, Jarosław Śmietana, Wojciech Karolak i inni. Współpracował z twórcami muzyki teatralnej i filmowej m.in. ze Zbigniewem Preisnerem, Krzesimirem Dębskim, Michałem Lorencem, Jerzym Satanowskim. Zajmuje się również pracą pedagogiczną m.in. na Wydziale Jazzu w ZPSM 2. stopnia im. Fryderyka Chopina w Warszawie oraz w Akademii Muzycznej w Łodzi. Wykładał w Instytucie Jazzu PWSZ w Nysie, a także na warsztatach muzycznych m. in. w Puławach, Lesznie i Brzozowie. W 2006 roku otrzymał Odznakę Honorową Polskiego Stowarzyszenia Jazzowego. Zdobywca dwóch nagród muzycznych Fryderyk 2012 I 2017 przyznanych w kategorii Jazzowy Album Roku: Robert Majewski My One And Only Love oraz Tribute To Henryk Majewski.

Ważniejsze albumy to między innymi: Robert Majewski plays Komeda (1996), Coś dla ludzi (1998), Chopin Symphony Jazz Project (2010), My One And Only Love (2011), Tribute to Henryk Majewski (2016), Nasza Miłość (2020).

Paweł Perliński – jeden z najbardziej wszechstronnych polskich pianistów działający w różnych gatunkach muzyki. Absolwent Liceum Muzycznego w Łodzi (prof. W. Masewicz i Z. Jeśman), a następnie Akademii Muzycznej im. F. Chopina w Warszawie w klasie prof. Zbigniewa Drzewieckiego. Po uzyskaniu dyplomu podejmuje pracę w macierzystej uczelni jako pianista na Wydziale Dyrygentury Symfonicznej w klasie B. Wodiczki i B. Madeja. (1969-1974). W latach 1975 -1991 pracuje w Polskim Radiu i TV jako muzyk solista.

Ceniony muzyk sesyjny, solista i kameralista. Realizuje wiele nagrań obejmujących zarówno koncerty klasyczne z towarzyszeniem orkiestry symfonicznej (Beethoven, Grieg, Gershwin) jak i pozycje kameralne z Trio de Varsovie i Kwartetem Wilanowskim oraz solistami m.in. E. Gajewską – flet, A. Wróblem – wiolonczela, T. Gadziną – skrzypce, z którymi nagrał cykl suit C. Bollinga dla wytwórni Acte Preable. Uczestniczył jako solista w nagraniach bardzo wielu ścieżek dźwiękowych do muzyki filmowej:(J. Matuszkiewicz, A. Kurylewicz, W. Kazanecki, A. Trzaskowski, Z. Konieczny, K. Dębski, H. Kuzniak, J. Maksymiuk, J. Satanowski). Równocześnie działa jako pianista i aranżer współpracujący z czołowymi muzykami sceny jazzowej.

Współzałożyciel słynnego kwintetu Jazz Carriers, z którym zdobył pierwsze nagrody na Międzynarodowych i polskich festiwalach jazzowych: Jazz nad Odrą – Wrocław , Prerov – Czechy, Beek-Enk-Donk – Holandia. Uczestniczył wielokrotnie w międzynarodowych festiwalach jazzowych m.in.: Jazz Jamboree w Warszawie , Norymberdze (Niemcy), Pradze (Czechy) w Imola (Włochy). Nagrywał i występował z czołowymi artystami polskiej sceny jazzu m.in. H. Miśkiewiczem, Z. Jaremko, K. Dębskim, A. Olejniczakiem, A. Trzaskowskim, J. Muniakiem, A. Dąbrowskim, M. Blizińskim, R. Majewskim, także z zespołami Novi Singers, Swing Session, Big Bandem S-1 p. dyr. A. Trzaskowskiego i orkiestrą PR i TV. Współpracował okazjonalnie z gwiazdami jazzu, jak m.in. Buck Clayton, Bob Wilbur, Al Cohn, Marc Thomas oraz kompozytorami.

Ostatnia pozycja z bogatej dyskografii Pawła Perlińskiego to solowa CD zawierająca preludia jazzowe amerykańskiego pianisty i kompozytora Jeffa Gardnera i Pawła Perlińskiego. Cykl 12 preludiów jazzowych ciekawie łączy elementy muzyki współczesnej z jazzem i jest otwarty na improwizację.

Paweł Perliński prowadzi również działalność pedagogiczną. Pracuje jako wykładowca harmonii jazzowej na Wydziale Jazzu i Policealnym Studium Jazzowym w Warszawie w PSM im. F. Chopina oraz Uniwersytecie Muzycznym im. F. Chopina w Warszawie.

 

Andrzej Łukasik – absolwent Akademii Muzycznej im. Fryderyka Chopina w Warszawie, w klasie kontrabasu profesora Andrzeja Mysińskiego. Karierę muzyka jazzowego rozpoczął w 1978 roku w Kwintecie Kazimierza Jonkisza, w skład którego wchodzili również: Krzesimir Dębski, Andrzej Olejniczak i Janusz Skowron. Zespół w tym składzie nagrał płytę oraz uczestniczył w festiwalu Jazz Jamboree w 1980 roku. W pierwszej połowie lat 80. był stypendystą nagrody im. Krzysztofa Komedy. Razem z Krzysztofem Wolińskim zdobył w 1984 roku wyróżnienie na konkursie jazzowym w Hoeilaart w Belgii.

Współpracował z czołowymi przedstawicielami polskiej sceny jazzowej, m.in. Włodzimierzem Nahornym, Henrykiem Miśkiewiczem, Andrzejem Jagodzińskim, Tomaszem Szukalskim, Andrzejem Olejniczakiem, Pawłem Perlińskim, Robertem Majewskim, Januszem Skowronem, Maciejem Strzelczykiem, Krzesimirem Dębskim i Januszem Muniakiem.

Członek wielu formacji jazzowych, m.in. zespołów Włodzimierza Nahornego, Novi Singers, Kazimierza Jonkisza, Pawła Perlińskiego, Big Bandu PRiTV Andrzeja Trzaskowskiego, Project Grappelli, a także Warsaw Paris Jazz Quintet. Razem z Januszem Szromem i Andrzejem Jagodzińskim stworzyli zespół Straszni Panowie Trzej.

Współpracował także z artystami nie związanymi z muzyką jazzową, m.in. Krzysztofem Jakowiczem, Andrzejem Wróblem, Wojciechem Młynarskim, Jerzym Derflem, Krystyną Jandą, Joanną Trzepiecińską, Zbigniewem Zamachowskim, Piotrem Machalicą, Arturem Andrusem, Andrzejem Poniedzielskim oraz Bogdanem Loeblem.

Był także twórcą wielu projektów muzycznych, m.in: trwającego 5 lat cyklu koncertów prowadzonych przez Artura Andrusa, pt. Jazz, Powidła, Lasy (później nazwanego Warszawskie Wieczory Jazzowe), prezentującego gwiazdy wokalistyki jazzowej (wśród gości występowali m.in. Ewa Bem, Lora Szafran, Iza Zając, Ewa Uryga, Andrzej Dąbrowski, Janusz Szrom, Marek Bałata, Krzysztof Kiljański, Marc Thomas, Miles Griffith, Monty Waters, Sibel Kose i wielu innych).

Od 1994 r. prowadzi firmę muzyczną Blue Note Agencja Artystyczna, zajmującą się organizacją koncertów i festiwali oraz produkcją płyt. Dwa spośród jego albumów otrzymały status Złotej Płyty: Straszni Panowie Trzej oraz Pogadaj ze mną.

 

Marcin Jahr – urodził się w 1969 roku Bydgoszczy. Edukację muzyczną na instrumentach perkusyjnych rozpoczął w 1983 w Liceum Muzycznym w Bydgoszczy w klasie prof. Janusza Mikołajczaka. Liceum Muzyczne ukończył w 1988 roku z wyróżnieniem. Jest absolwentem Wydziału Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach w klasie prof. Stanisława Proksy (studia na tej uczelni w latach 1988 – 1992). Uzyskał tytuł magistra sztuki – specjalizacja w zakresie instrumentów perkusyjnych.

Profesjonalną karierę rozpoczął w Kwintecie Jana „Ptaszyna” Wróblewskiego (1987). Później współpracował m.in. z Garrisonem Fewellem, Nicolasem Simionem, Joachimem Menclem, Piotrem Wojtasikiem (CD pt. Lonely Town zostało uznane przez czytelników czasopisma Jazz Forum Płytą Roku 1995), Mieczysławem Szcześniakiem, Kubą Stankiewiczem, Lorą Szafran z zespołem New Presentation, Karolem Szymanowskim, Brandonem Furmanem i Jackiem Niedzielą, Piotrem Baronem, Zbigniewem Namysłowskim, Tomaszem Stańko, Januszem Muniakiem, Leszkiem Kułakowskim, Krzysztofem Herdzinem, Michałem Kulentym i z wieloma innymi. Z większością z tych wykonawców nagrał ponad 20 płyt dla różnych wytwórni. Grał również z takimi muzykami, jak Mike Minieri, Garrison Fewell, Pete Lockett, Rick Margitza, John Gross, Samuel Torres, Nicolas Simion, Paul Imm, Ed Schuller, Darek Oleszkiewicz, Matus Jakabcic, Volker Greeve, Nipy Noya, Vadim Brodski, Jaromir Honzak, Pavel Wlosok, 0-58, Zbigniew Namysłowski, Maciej Sikała, Piotr Baron, Tomasz Szukalski, Janusz Muniak, Michał Kulenty, Adam Pierończyk, Leszek Żądło, Ewa Bem, Lora Szafran, Hanna Banaszak, Ewa Uryga, Anna Maria Jopek, Krystyna Stańko, Andrzej Dąbrowski, Janusz Szrom, Tomasz Stańko, Piotr Wojtasik, Grzegorz Nagórski, Henryk Majewski, Robert Majewski, Wojciech Niedziela, Krzysztof Herdzin, Kuba Stankiewicz, Wojciech Majewski, Leszek Kułakowski, Leszek Możdżer, Cezary Paciorek, Marek Napiórkowski, Artur Lesicki, Maciej Grzywacz, Jarosław Śmietana, Jacek Niedziela,Tomasz Grabowy, Zbigniew Wrombel, Adam “Szabas”Kowalewski, Piotr Lemańczyk, Karol Szymanowski, Big-Band Wiesława Pieregorólki, All Stars BigBand Złota Tarka.

Brał udział w festiwalach jazzowych w Polsce i za granicą , tj. kilkakrotnie Jazz nad Odrą, Jazz Jamboree, Jazz Standart Festival Siedlce, Jazz w Muzeum w Ostrowie Wlkp., Pori Jazz Festival `87 (Finlandia), Istanbul Festival `93 (Turcja), ’99 Euro Big Band Matusza Jakabcica (Bratislava, Słowacja), Drumsfuzje (Bydgoszcz, 2007-2009), Międzynarodowy Festiwal Perkusyjny w Krakowie (2009), Zmagania Jazzowe w Szczecinie i in. Grał na prawie wszystkich scenach Polski, również za granicą, np. w słynnych klubach USA – Birdland w Nowym Jorku oraz Blues Alley w Waszyngtonie.

Stała współpraca – obecnie: Funky Groove, Adam Wendt & Friends, Adam Wendt Power Set, Wojciech Niedziela Trio i Quartet, Gudrumba.

Projekt i realizacja: netkoncept.com